تور مسكو, تور روسيه تور مسكو, تور روسيه .

تور مسكو, تور روسيه

مراكز خريد لوكس مسكو

مركز خريد

مراكز خريد

مركز خريد اوروپتسكي (Evropeiskiy)

يكي از مراكز خريد جديد روسيس كه در سال ۲۰۰۶ در شهر مسكو حوالي ايستگاه كيفسكي (Kievsky ) نزديك مترو ساخته شده و تو اين بازار برندهاي بين المللي نظير Calvin Klein، Swatch، Marks and Spencer، Levis, Next يافت ميشه. اين مركز خريد همچنين داراي سينماي چند سالني، فروشگاه مواد غذاي، سوپر ماركت و تعداد زيادي انواع فروشگاه مختلف مي باشد و ۸۰ درصد افرادي كه به اين فروشگاه رفتن از اين مكان و اجناسش راضي بودن.

مراكز خريد ايكا (IKEA)

سه فروشگاه از مجموعه فروشگاه هاي بين المللي ايكا در مسكو وجود داره كه همگي در خارج از جاده كمربندي و در مراكز خريد بزرگي چون مگا Mega كه توسط ايكا اداره ميشه قرار گرفته اند. اين مركز خريد اتوبوس هاي به رنگ زرد روشن(منظورش همون تاكسيا خطي خودمونه) را به صورت رايگان در اختيار قرار ميده كه از نزديك ترين ايستگاه مترو حركت كنند. متروي رچنوي وكزال (Rechnoi Vokzal) از شمال، ليوبلينو يا كوزمينكي (Lyublino or Kuzminki) از جنوب شرقي تيوپلي استن (Tyopliy Stan ) از جنوب به اين مجتمع متصل هستند.

مجتمع تجاري گوم (Gum)

اين مجتمع با معماري زيبايي كه داره مجاور ميدان سرخ و در مركز شهر مسكو قرار داره كه بزرگترين مركز تجاري روسيه و يكي از بزرگ ترين مراكز تجاري دنيا ست و در سال ۱۸۹۳ افتتاح شده است. حدود ۲۰۰ فروشگاه تو اين مجتمع وجود داره ساختمان سه طبقه آن سابقا پر از اجناس روسي با كيفيت متوسط بود و اكنون تبديل به مركز خريد بزرگي با مارك هاي بين المللي و بوتيك هاي بسيار گران قيمت شده است. اين مجتمع به دليل نزديكي به مركز شهر محلي مناسب براي خريد اعضاي تور روسيه مي باشد.

مركز خريد دتسكاي مير (Detskiy Mir)

دتسكاي مير به معناي دنياي كودكانه و انواع اسباب بازي ها را مي توان در آن يافت اما در بعضي از مغازه هاي اين مركز، كتاب و دي وي دي و انواع سوغات ساير كشورها هم فروخته ميشه. بازار دتسكاي مير، شعبات خود را در سرتاسر روسيه گستراندس و امروزه فروشگاهاي آن در اندازه هاي مختلف (اما با اجناس كودكانه متنوع) در مراكز خريد مسكو و ساير شهرهاي اصلي روسيه، يافت مي شود.

خريد سوغات و يادگاري تو روسيه به خصوص در مركز شهر مسكو از كارهاي عادي و روزمره مسافرانه. اجناس ارزونتر را ميتونيد تو اين بازارها پيدا كنيد البته اجراي حركات نمايشي توسط خرس هاي دست آموز در ورودي بازار، روش خوبي براي جذب گردشگران و اعضاي تور روسيه به نظر مياد در ضمن بعد از خوندن اين مطلب نظر يادتون نره.

مركز خريد گورود (Gorod)

گورود به معني شهر مي باشد. مركز خريد بسيار بزرگيه كه در اواخر سال ۲۰۶۶ در ابتداي خيابان ريازان (Ryazan) ساخته شده است. اين مركز شامل هايپر ماركت اوچان، انواع فست فود، بوتيك، فروشگاه، سينما، زمين اسكيت روي يخ و غيره مي باشد.

مركز خريد تي. يو. اس. ام (TUSM)

اين مركز، يكي از مشهورترين فروشگاه هاي مسكو ست كه در يك ساختمان شش طبقه در خيابان پتروفكا ساخته شده و به صورت فروشگاهي با اجناس گران قيمت، با مجموعه اي از تقريبا تمام طراحان درجه يك اروپايي، توسعه يافته است و مي توان با دو دقيقه پياده روي از پاساژ پتروسكي به سمت يوليستا پتروفكا(Ulista Petrovka) به اينجارسيد.

مركز خريد آتريوم (Atrium)

مركز خريد بسيار بزرگيه كه روبروي ايستگاه كرسك مسكو ساخته شده اين بازار همه چيز را يكجا داره ديگه نيازي نيس به فروشگاههاي ديگه بريد لباس فروشي هاي متعدد، عطر فروشي، سوپر ماركت، محل بازي و تئاتر فورمول كينو و بهترين مكان براي خريد به شمار ميره يك كافي شاپ بزرگ نيز در اين سالن هست كه هر شب كنسرت زنده موسيقي سنتي و پاپ در آن اجرا ميشه.

مركز خريد مانژ (Manezh)

گرچه اسم اصلي اين مركز خريد اخوتني رياد (Okhonty Ryad) است اما مردم به خاطر ميداني كه در آن قرار گرفته آن را مانژ مي نامند. اجناسي با برندهايي همچون (Benetton, Tommy Hilfiger, Motivi, MEXX و در كنار آنها اجناس كادويي، نقطه قوت اين مركز مي باشد. اين بازار در نزديك ميدان كرملين است.

فروشگاه سانرايز پرو (Sunrise Pro )

اين يك فروشگاه هايپر ماركت كامپيوتر و لوازم فني و الكترونيكيه و در شمال مركز شهر قرار داره و خريد كردن در آن به شيوه بسيار پيشرفته و كاملا مكانيزه است مخصوصا براي مشترياني كه ميدونن چه ميخان، زيرا تقريبا تا قبل از پرداخت، فرصت ديدن كالا را ندارند. همچنين شرايط باز گرداندن و ضمانت كالا در اين فروشگاه بسيار پيچيده است. اينجا از لحاظ قيمت بهترين محل براي خريد لوازم الكتريكي مي باشد.

 

فروشگاه رام استور (Ramstore)

فروشگاه هاي زنجيره اي عرضه كالا در روسيه ست و اجناس در آن جا زير قيمت معمول مسكو عرضه ميشه به طور كلي در شهر مسكو ۲۲ فروشگاه رام استور موجوده كه ميتونيد سري به اونها بزنيد.

پاساژ پتروسكي (Petrovsky Passazh)

پتروسكي لوكس ترين پاساژ مسكو ست و بوتيك هاي (Nina Ricci، Givenchy، MaxMara,Kenzo، Bally) و يك فروشگاه عتيقه فروشي، اين فضاي شيك با سقف شيشه اي را زيباتر ساخته اند.

خيابان قديمي آربات (Arbat)

سرتاسر اين خيابان پر از دست فروشي ها با اجناس ارزون، سوغات، كافه، رستوران هاي سطح پايين و غيره مي باشد. قيمت ها از معقولانه به فريبنده و به نوعي كلاهبرداري، تغيير مي كنند. بسياري از فروشنده ها اول قيمت را خيلي بالا ميگن و اگه با آنها روسي صحبت كنيد كم مي كنند تا ميتونيد چونه بزنيد. فروشگاه هاي ديگر نيز تقريبا همان كالا را مي فروشند اما با قيمتي بالاتر و مقطوع.

خيابان تيورسكايا (Tverskaya)

اين خيابان از كاخ كرملين در كشور روسيه آغاز شده و از شمال شرق به سمت تيور و سن پترزبورگ امتداد داره. به همين علت، شاهراه بسيار مهمي در روسيه به شمار ميره. امروزه با داشتن بوتيك هاي معتبر، شيك ترين و مد روزترين خيابان مسكو مي باشد.


برچسب: بهترين مراكز خريد مسكو، تور ارزان روسيه، قيمت تور مسكو، مراكز ديدني مسكو، چند مراكز خريد شيك مسكو، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۷:۱۲ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :